donderdag, september 14, 2006

Onee....

De dag des onheils is aangebroken...

Was net in de avondwinkel bij ons om de hoek, waar ik altijd mijn heerlijke zakjes minifriet van Lays haal... kom ik bij het rek..... leeg
Dat kan wel eens gebeuren dus vraag ik of ze mss op zijn aan de meneer van de avondwinkel. Verteld hij mij dat Lays de minifriet uit de handel gaat halen !!!! O_o
(en hij bezit altijd zeer waardevolle info over de chips.. want hij besteld direct bij de leverancier)

Wehheehhheee :'(

Dus... als ik nu nog zakjes vind stel ik ze veilig in m'n voorraadkast... om ze nooit te vergeten.




Lieve zakjes minifriet...
Ik zal jullie missen

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

OHH VLIEN!!!!!! :( :( Wat erg... Wat nu?

11:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

vertel mij wat over die problemen. ik haalde vaak bij de supermarkt Hero multi vruchten drankjes en die worden niet meer in de supermarkt verkocht, teminste degene die ik dus altijd haalde. Niet bij de Bas of de AH. Nu worden ze wel nog verkocht bij de benzinepompen maar daar is het wel 2 x zo duur. :(
Ik leef met je mee!

1:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Vlien, Ken hier..
Weet niet of Marjolein het je al had gezegd, maar bij de C1000 ligt het vak nog als vanouds helemaal vol.

Als we een voorraad voor je moeten meenemen laat je het maar weten :)

11:48 p.m.  
Blogger Evelien said...

Watte het is nog niet uitgestorven!! Wiieehhieee :D
haal er dan maar een paar Ken.. joepie dankjewel ^^

oja en Porry.. heb je wel eens bij de groothandels getjekt als De Ven daar kan je vaak dat soort sapjes nog kopen in grote goedkope partyen, met vorige chips verslavingen heb ik daar nog als laatste redmiddel zakken kunnen krijgen ;)

12:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home