zaterdag, juli 05, 2008

Andreads






3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wauw, wat een verschil.
Ik vind het mooi.
Ik wil ook dreads! wheeee sniff...

7:23 p.m.  
Blogger Rena said...

haha perry jij kan dreads in je haar hoor!

en ze zijn mooi geworden vliennelien! Ik bel je volgende week, ik wilde weer eens samen naar de stad/markt en lekker eten en misschien haarfröbelen :)

6:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Vlien,
Ze zijn nog steeds heel mooi en ik ben er nogsteeds heel blij mee!!!
Ik al gezien dat ik op je blog stond, maar ik wist niet dat je ook kon reageren!!! Ohwja en sinds vrijdag ofzo heb ik ook een foto topic op het forum gezet dus dan kan je de vooruitgang zien (moet de foto's ff wat groter maken, maar daar heb ik nu even geen tijd voor, misschien vanavond)! Marije heeft ze gister in het echt gezien en ze was er erg tevreden over. Nogmaals bedankt en groetjes,
Andrea(tje)

1:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home